Oproštaj od Škode

Lipanj 14, 2011 at 8:05 pm Komentiraj

Nakon tri godine Octaviji ističe leasing i od sutra više nisam vozač Škode. Par prijatelja kojima sam rekao da imam oproštaljku su se nasmijali i nisu me shvatili ozbiljno. Na kraju krajeva, to je samo auto i k tome Škoda:) ali nakon tri godine i 120000 mi se je uvukla pod kožu. Palo mi je na pamet da je kao pas mješanac-nije ni nešto zgodan, i malo je tupast ali ta nikad ne iznevjeri i uvjek je tu kad ga trebaš. E, baš je to moja Škoda-nit je pretjerano lijepa, nit je nakrcana premom ali nikad nije zakazala. Radio sam u njoj, kršio zakone, podmićivao policajce(ponekad i uspješno), veselio se, nervirao, spavao, jeo, pio, presvlačio, selio sebe i druge, brbljao, išao na godišnje, koncerte, grebao ju i udarao i nikad se nije bunila.
Nakon svega ovoga sigurno da će mi falit. Sad moram u novom autu ponovno naučiti kako primiti volan nogama da idem ravno dok otvaram ambalažu klope, moram naći mjesta na kojima je najbolje bubnjati uz muziku, naštimati retrovizore i siceve.
No koliko će mi faliti sve ove stvari koje sam već poznao kod octavije, toliko se veselim novom ljubimcu s kojim se moram iznova sprijateljiti.

Bok škoda:)

Oglasi

Entry filed under: Uncategorized.

Da je meni pet minuta na vlasti Novosti o jesenskom dijelu duatlon lige

Komentiraj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Flickr Photos

Twit

RSS Ciclismo

  • Došlo je do pogreške; kanal je vjerojatno privremeno nedostupan. Pokušajte kasnije.

RSS forza Roma

  • Došlo je do pogreške; kanal je vjerojatno privremeno nedostupan. Pokušajte kasnije.

RSS Gazzetta

  • Došlo je do pogreške; kanal je vjerojatno privremeno nedostupan. Pokušajte kasnije.

