Nekoliko dilema

Srpanj 2, 2009 at 4:32 pm 1 komentar

Prva

Neki dan sam na Lošinju gledao jednu ženu kako se spušta nizbrdo biciklom i pomislio sam kako je bicikl prijevozno sredstvo hedonista. Nekako mi se čini da u spuštanju niz brdo biciklom uživam više nego u svim drugim prijevoznim sredstvima koje sam probao. Ali onda sam se sjetio, interesantno je kako često zaboravim; da se moraš penjati da bi se spuštao.

Da li svaki pravi hedonist mora ujedno biti i mazohist?

Druga

Čitao sam blog Jovanottija u vezi Michaela Jacksona. Čovjek kaže da je on zadnja superzvijezda tipa Marley, Elvis. Ne znam da li je u pravu –  Madonna se drži, a možda bi i U2 mogli uću u tu kategoriju. Vremena se mjenjaju i to nije nužno loša stvar ali pitanje je:

Da li je Michael Jackson bilo zadnja muzička superzvijezda?

I da li nam je lošije bez superzvijezda?

Pozdrav

Oglasi

Entry filed under: Uncategorized.

Jedan kratki Tour de France za neznalice (dummies)

1 komentar Add your own

  • 1. Oana  |  Srpanj 2, 2009 u 9:18 pm

    Guru odgovara:

    1. Ne.

    2. Možda.

    3. Meni je svejedno. Imaš li još? 😀

Odgovori

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Flickr Photos

Domjenak s proglašenjem pobjednika Jarunskih liga 2015.

Domjenak s proglašenjem pobjednika Jarunskih liga 2015.

Domjenak s proglašenjem pobjednika Jarunskih liga 2015.

More Photos

RSS Ciclismo

  • Došlo je do pogreške; kanal je vjerojatno privremeno nedostupan. Pokušajte kasnije.

RSS forza Roma

  • Došlo je do pogreške; kanal je vjerojatno privremeno nedostupan. Pokušajte kasnije.

RSS Gazzetta

  • Došlo je do pogreške; kanal je vjerojatno privremeno nedostupan. Pokušajte kasnije.

