Lance i ja na Giru

Svibanj 12, 2009 at 8:55 pm Komentiraj

Ovaj vikend bio na dvije etape Gira.  Prva – ekipni krono po lido di venezia, druga od venezie do trsta.  Već sam si dugo želio otići na veliku utrku a propustio sam giro prije par godina kad je došao u Pulu. Osim toga nakon tri godine vratio se Lance armstrong i ovo je 100 godina od prvog Gira.

Gledanje biciklističkih utrka nije kao gledanje nogometa. Kao prvo trka proleti pokraj tebe za desetak sekundi i nakon toga je gotovo. Osim što je kratko prolete sa 40 – 50 na sat ako si na ravnom tako da baš i ne možeš vidjeti puno.  Ako se staneš na breg (Trst) onda prolete pokraj tebe sa 30  na sat i možeš vidjeti malo više.  Osim toga može ti se dogoditi da te pogodi hračak (zamalo sam ga izbjegao u subotu) ako nemaš sreće.  Naravno ne namjerno, ali na bikeu se hračka (ne buš si papirnate izvadil valjda), jede, pije, slavi, gura, tuče, laktari, piša.

Ali je bilo fenomenalno.

U kojem drugom sportu se možeš derati na uho najboljim sportašima na svijetu?!

Lance mica

Da to je lance. U roza kapici ja:) Jako ponosan na sliku. Hvala draga;))

Stvari koje mi se sviđaju

  • blizina – sve je drukčije kad si na pola metra od akcije. Umišljam da sam u subotu vidio Lancea da se muči i uvjeren sam da neće osvojiti giro.  Sljedeći video je snimljen bez zooma –
  • besplatno je – nema karata, skupe se ljudi, napravi se tulum.
  • navijanje – navija se za sve, kad ih vidiš kako se muče i kad se sjetiš da imaju još tri tjedna pred sobom nemaš srca navijati protiv nekog.
  • oni su face – nema kišnog prekida, nema prenavljanja, simuliranja faulova, nema skrivanja.
  • tehnologija – bicikli su cool
  • ujednačenost – Milano san remo ove godine je završio u foto finišu – 5 minuta nakon trke se nije znao pobjednik. Oana je komentirala – beš sport u kojem nakon 300 km utrke ne znaš ko je pobjedio. E baš to je fora

Prva stvar kad sam se vratio doma sam provjerio gdje završavaju etape idući vikend etape: Bergamo i Milano. Ima zainteresiranih?

Oglasi

Entry filed under: bicikli.

Knjižni kutak Giro u brojkama

Odgovori

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Flickr Photos

Domjenak s proglašenjem pobjednika Jarunskih liga 2015.

Domjenak s proglašenjem pobjednika Jarunskih liga 2015.

Domjenak s proglašenjem pobjednika Jarunskih liga 2015.

More Photos

RSS Ciclismo

  • Došlo je do pogreške; kanal je vjerojatno privremeno nedostupan. Pokušajte kasnije.

RSS forza Roma

  • Došlo je do pogreške; kanal je vjerojatno privremeno nedostupan. Pokušajte kasnije.

RSS Gazzetta

  • Došlo je do pogreške; kanal je vjerojatno privremeno nedostupan. Pokušajte kasnije.

