Novi bike

Veljača 17, 2009 at 7:09 pm Komentiraj

U originalu se je zvao Specialized Rockhopper Comp no ja ga od milja zovem Black Thunder;) Kažem zvao se, je jer je do mene došao samo okvir, i to bez nekih dosta važnih dijelova.  Nakon višemjesečne potrage po E-bay-u, lokalnim i inozemnim dućanima uspio sam ga kompletirati. Upravo zato ovaj bike ima posebno mjesto među mojim igračkama – svaki njegov dio je kupljen samo za njega, i baš je onaj koji se meni sviđa.  Naravno osim funkcionalnosti pri odabiru komponenti poštivao sam i stari princip – ako već nisam najbrži barem da sam najljepši:) Sad sam malo frustriran jer ga još ne mogu testirati po šumi ali brzo će i taj dan!
black-thunder

Oglasi

Entry filed under: Uncategorized.

Misao dana 4 Misao dana 5

Komentiraj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Flickr Photos

Twit

RSS Ciclismo

  • Došlo je do pogreške; kanal je vjerojatno privremeno nedostupan. Pokušajte kasnije.

RSS forza Roma

  • Došlo je do pogreške; kanal je vjerojatno privremeno nedostupan. Pokušajte kasnije.

RSS Gazzetta

  • Došlo je do pogreške; kanal je vjerojatno privremeno nedostupan. Pokušajte kasnije.

