Dva dobra

Veljača 3, 2009 at 7:47 pm Komentiraj

Jedno je Villa Brici, Goriška brda, Merlot, 2004, a drugo je Penfold’s Chardonnay Semillion sa Rawson’s retreat-a, 2007. Chardonnay je posebna priča – uzeo sam ga u sklopu dana Australije u Kaptol centru (hvala veleposlanstvu:)) Dva predstavnika su nam ponudlia degustaciju. Nakon toga smo se svim snagama pravili kao da znamo piti vino i postavljati što je moguće suvislija pitanja bez da nas otkriju. Stričeki su bili dovoljno galantni da se ne prave važni. Tako su nam objašnjavali stvari o vinima koja nude. Ja nisam puno zapamtio, ali mi se jako sviđa kad ljudi lijepo objašnjavaju stvari u koje se razumiju i to bez preseravanja. I još je jedan imao nagradnu igru (u kojoj nisam ništa dobio ali sam živio u nadi dva dana) a drugi mi je poklonio sexy alu krugove koji se gurnu u grlo boce tako da vino ne kapa po stoljnjaku. Tako da mogu impresionirati goste.  Australca smo popili uz oradu za subotnji ručak i bio je jaako dobar. Nakon što su mi toliko ispričali o uravnoteženosti kiselina i šećera i voćnim okusima imao sam osjećaj da to stvarno počinjem i osjećati.

p10608941

Prije ručka

p10608921

Poslje ručka. Majstor ima 14% i sladak je.

Oglasi

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Update Misao dana 3

Komentiraj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Flickr Photos

Twit

RSS Ciclismo

  • Došlo je do pogreške; kanal je vjerojatno privremeno nedostupan. Pokušajte kasnije.

RSS forza Roma

  • Došlo je do pogreške; kanal je vjerojatno privremeno nedostupan. Pokušajte kasnije.

RSS Gazzetta

  • Došlo je do pogreške; kanal je vjerojatno privremeno nedostupan. Pokušajte kasnije.

