Biker-ske priče

Listopad 27, 2009 at 5:11 pm Komentiraj

naslovnica-biker__9Kupio sam novi broj Bikera. Nije mi žao, ali nisam ni oduševljen. Nije mi žao jer cijenim trud uredništva i želim im pomoći da uspiju. Bilo bi super da mogu čitati kvalitetan hrvatski časopis o bicikilma. Nije mi žao jer sam časopis kupio zbog naslova koji su mi jako interesantni.  Reportaža sa Transalpa (jedna od utrka na popisu želja – sedmodnevni MTB maraton), interesantne ideje za vožnje po Hrvatskoj.

Ali poslje naslovnice stvari se srozavaju. Sićušni fontovi (još nisam čuo za novine koje se čitaju s povećalom), krležijanski članci koji nemaju kraja (…i onda nam je pukla guma pa nas je pokupio striček kojem smo dali 50 kuna da nas otpelje…. who cares??). Jasno mi je da se nema novaca za profesionalne novinare i da se objavljuju članci čitatelja. Ali dajte ih barem malo pokratite.

Druga stvar koja mi se ne sviđa su testovi – kupio sam tri broja ovog časopisa i u svim testovima nisam našao niti jednu lošu riječ o niti jednom biciklu. Svi su fenomenalni. No kako ovo nije problem samo kod nas (rasprava o ovom problemu na cyclocosm i fatcyclist blogovima) tako da im ne zamjeram previše.

Kao što sam prije rekao – bilo bi super da mogu čitati kvalitetan hrvatski biciklistički časopis. Zasad biker ima dvije od tri tražene odlike.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Beč 2009 na biciklu

Odgovori

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Flickr Photos



IMG_0064

IMG_0066

More Photos

Twit

RSS Ciclismo

  • Vuelta, nona tappa ad Anacona Nairo Quintana è il nuovo leader Kolovoz 31, 2014
    Vuelta, nona tappa ad Anacona Nairo Quintana è il nuovo leader Sull’arrivo in salita di Aramon Valdelinares si impone per distacco il colombiano della Lampre-Merida. Terzo Cunego. Contador, Quintana e Rodriguez guadagnano 23” su Froome, Valverde e Aru
  • Ploauy, vittoria di Chavanel Secondo posto per Fedi Kolovoz 31, 2014
    Ploauy, vittoria di Chavanel Secondo posto per Fedi Nella classica bretone di World Tour si impone il francese della Iam che aveva di recente conquistato il Tour du Poitou Charentes. Beffato il giovane della Neri.
  • Decraene, è giallo Suicidio o incidente? Kolovoz 31, 2014
    Decraene, è giallo Suicidio o incidente? Sembra che la polizia belga propenda più per la seconda tesi. Il 18enne era stato iridato della crono juniores a Firenze 2013

RSS forza Roma

  • Došlo je do pogreške; kanal je vjerojatno privremeno nedostupan. Pokušajte kasnije.

Prati

Get every new post delivered to your Inbox.

